E700 MMS Einstellungen für Orange (Schweiz)

  • Da es offenbar auch Schweizer hat, die dieses Forum besuchen, erlaube ich mir diesen neuen thread.


    Obwohl ich verschiedentlich die MMS Einstellungen von Orange online geholt habe (per sms oder info-meldung) gibts beim Versand der MMS immer die ominöse Fehlermeldung. Leider kommen die MMS - im Gegensatz zu den Erfahrungen von anderen Usern mit anderen Providern - nicht an!


    Kann mir jemand helfen?


    Danke!

  • Sind dini Istellige korrekt?


    Profilname: Orange MMS GPRS


    Server-URL: http://192.168.151.3:8002


    GSM Einstellungen->Gateaway-> IP-Adresse: 0.0.0.0
    IP-Port: 9201
    Leitungstyp: ISDN


    Einwahlnummer: Leer


    Login ID. Leer


    Passwort: staht bi mir nüt....


    GPRS-Einstellungen-> Gateaway-> IP-Adresse: 192.168151.2
    IP-Port: 9201


    APN: mms


    Login-ID: Leer


    Passwort: staht wieder nüt....


    Übertragungsrate: Nur GPRS



    uuuuuffffff.... endli fertig gschriebe....
    so went die Sache häsch denn sött alles IO sie und wenns denn immernonig achunt denn liets am Empfänger!!!
    Vill wo Swisscom hend chönds nöd empfange will d MMS Istellige nöd stimmed...



    Gruess us Züri

  • und falls ihr merked das es telefon-treff.DE heisst chönte mer jo uf hochdütsch umstelle das au alli us dütschland wo mol ferie i de schwiz mached und d istellige bruchen auno druschömed ;) :D


    nenei, isch jo nur en witz gsi


    du, söscht chasch au under samtel luege, döte findsch alli istellige, ha mis döt au konfiguriert und het uf ahib klapped


    gruess usem thurgau

Jetzt mitmachen!

Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!