Handyuhr M500 von SMS Technology

  • Endlich mal eine schöne Handyuhr mit Touchscreen.


    The water-resistant M500 works on GSM Quadband frequencies which are 850Mhz, 900Mhz, 1800Mhz and 1900Mhz. This allows any individual who has a GSM SIM card to use the M500 in any country around the world. The M500 has a built-in MP3 and MP4 player, Voice Bluetooth, Data Bluetooth, Flash Memory, 128MB standard memory, plus supports T-Flash card and U Disk functionality for all JM2E applications. TFT Touchscreen is the biggest advantage of this unique device.


    Features:
    Time/Date, Last Number Redial, Recent Calls, Missed Calls, File Manager, 199 Contacts, SMS Messages, Multi Languages.
    Accessories:
    USB Travel Adapter and Charger, Phone Suite Software, Bluetooth Wireless Headset and Spare Battery


    Specification:
    :: Model M500 Quad Mode, Touchscreen, Java and WAP enabled
    :: Weight: 60g
    :: Color: Silver or Black with Leather Strap
    :: Screen: OLED 1.5-inch Color 120*x160
    :: Frequency: GSM850/900/1800/1900Mhz (GPRS), SIM
    :: SMS Capable
    :: MP3: Support AAC/MP3 and
    :: MP4: Support Video Playing
    :: Touchscreen with Built-in Stylus
    :: Memory: 128MB Built-in Memory
    :: Battery: 400mAh, Talk Time 200 Minutes, Standby Time 80 Hours
    :: USB: For Data Transfer and Recharging
    :: Expansion Memory: Supports T-Flash Card
    :: Bluetooth 2.0



    Quelle: SMS Technology

  • schaut in Braun schon sehr nett aus...nur is im Moment der Webshop down...man kann also net sehen was se kostet...

    on a mission 42.195...
    _____________________________________________________________
    Apple iPhone 3G 8 GB | Italien | 2.2.1 | Netz: o2

  • Preis: $999.99 AUD = 608€


    Lieferumfang:


    - 1 Silver Model M500 Quad Mode, Touch screen, Java and WAP enabled.
    - 1 Stylus
    - 1 Bluetooth wireless headset with charger
    - 1 User Manual
    - 1 USB Travel Adapter and Charger
    - 1 Spare battery

  • Zitat

    Original geschrieben von RE-Mobile
    Hätte schlimmer kommen können. :D


    Naja, das Ding ist aber schon ein ganz schöner Klotz! Ich käme mir ziemlich behämmert vor, mit sowas am Handgelenk rumzulaufen.

    Richard Rogler: "Bei der Fußball-WM habe ich mir Österreich gegen Kamerun angeschaut. Warum? Auf der einen Seite Exoten, fremde Kultur, wilde Riten - und auf der anderen Seite Kamerun!"

  • @ NokiaN95-1


    Die Uhr ist z.Zt nur direkt beim Hersteller in Australien zu beziehen und kostet $999.99 AUD = 608€.

Jetzt mitmachen!

Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!